Forumindex www.707.sailfast.se
Forum för 707-seglare!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Hyr/låna min 707:a i sommar

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> 707-forum
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
flor

Registreringsdatum: 17 mars 2011

InläggPostat: 2014-01-28 15:34:35    Rubrik: Hyr/låna min 707:a i sommar Svara med citat

Jag kommer åka utomlands i sommar och tycker att det vore tråkigt om min båt bara blev stående hemma. Så om det finns någon där ute som skulle vilja prova på att ha en båt eller just en 707:a så är det här en utmärkt chans. Båtplatsen har jag i Hinsholmen vilket är kanon.

Båten är utrustad med elmotor och solceller så det är gäller att man gillar att segla för man tar sig inte långt med motorn. I övrigt är det det vanliga jobbet som behöver göras för att få den seglingsklar för sommaren: masta på, bottenmåla, tvätta av och sjösätta.

Hör av er till mig om ni är intresserade.

/Frida
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Sailingronja

Registreringsdatum: 05 februari 2014

InläggPostat: 2014-02-05 11:40:31    Rubrik: Ev låna 707 Svara med citat

hej under vilken period är du utomlands?
vi kommer att vara i spanien v.27.32 men är nu båtlösa & är intresserade av att segla några helgen under vår/höst.
Vi har tidigare seglat/ägt banner 172 ton & Diva 39 & kan givetvis hjälpa till med vårfix om det behövs.
Kanske vi kan dela på detta med någon annan & ha delad vårdnad om din båt under säsongen?
Hör av dig om du är itnresserad.
/Susanne
Cool
Till överst på sidan
Sailingronja

Registreringsdatum: 05 februari 2014

InläggPostat: 2016-01-31 09:58:17    Rubrik: 707 uthyres Svara med citat

har du kvar båten?
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> 707-forum Alla tider är GMT + 3 timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |